Followers

Sunday, February 20

Tak Famous Di Geng Blogger tapi Famous di Blog Sahaja.

Posted by Abdullah Imrran As-Sabar on 8:44 PM 3 comments

Sebenarnya saja nak ngomen dan ngobrol kosong, bukan nak poyo entry ni. Tapi ni la kenyataan. Nak cakap macam ni, walaupun kat GB, tak pernah dapat ranking, aiyo.. macam mana nak famous kat GB pun den tak tau nak cakap, sebab den pun baru join GB ni ha, entry tak pernah pegang rank di GB, tapi bila tengok kat blog orang like+ share entry paling sikit 7, yang tak dak pun ada sebab tak promote, setakat ni paling rendah 7, lau kat Gb dah masuk kat entry paling best.

Bila fikir-fikir balik dulu, berblog bukan nak famous, biarlah orang tak pandang apa yang entry kita nak buat. Yang penting Allah memandang apa yang kita buat, kita bukan nak pandagan manusia, tapi pandangan Allah yang lagi utama!

Allah, Allah, Allah. Bila kita sebut je nama Allah, auto kita akan rasa, Allah tuhan aku, ni bagi mereka yang rasa. Tapi, bagi mereka yang tak rasa langsung, Allah, bila sebut je nama Allah, tak da rasa kesan apa-apa kat dalam hati mereka. Hidayah belum sampai lagi. Doa banyak-banyak moga kita di kurniakan hidayah! Bukan Nurul Hidayah, tetapi Hidayah Allah.