Followers

Wednesday, February 2

Anda Kaki Blogger Tegar? Nak Buat Contest Duit Tak Der?

Posted by Abdullah Imrran As-Sabar on 3:14 PM 0 comments

Anda Kaki Blogger? Ramai Follower? Top Person?

Sebenarnya tadi baru terbaca kat gengblogger yang ada duit mudah. Macam a, b, c. Iyer ke? Tak percaya? Meh aku kasi jelas sikit.

Pernah dengar HeartBeat? bagi mereka yang kaki blog lama ni, memang pernah dengar dah, tapi ni bagi newer blogger macam aku, baru 3 tahun berblog. Iyer ker 3 tahun? Tak sampai kot. Adalah dalam 2 tahun setengah, tu pun kat fb je.

Berbalik pasal tadi, korang nak tau apa imbuhan yang akan korang dapat?

Cara ini korang dikehendaki untuk mempromosi link affiliate dan mengajak rakan-rakan anda untuk menyertai HeartBeat.Setiap ahli baru yang mendaftar dibawah korang,korang akan mendapat RM 2.Tetapi anda kena pastikan yang rakan anda mendaftar menggunakan link affiliate korang.Contoh link affiliate adalah seperti dibawah:-

So katakan korang berjaya mencari 10 rakan untuk menyertai korang di HeartBeat,ini bermakna anda akan dapat RM 2 x 10  = RM 20.Jika anda berkerja keras dengan mencari lebih ramai rakan untuk menyertai HeartBeat,korang mungkin boleh dapat lebih banyak daripada itu.Usaha tangga kejayaan.



Seterusnya ada banner/Text Link Clicks.Cara ini lebih kurang macam pay per click lah.Korang akan dibayar RM 0.04 untuk satu klik.Agak murah rate yang diberikan tapi okeylah daripada tak ada terus. Untuk cara ini ia lebih bergantung kepada nasib dan kedudukan banner tu.Kalau korang pandai pilih tempat yang sesuai,maka banyaklah klik yang korang dapat.Insya-Allah.

Benda ni semua free je. Tak da bayar pape, so? Apa lagi? Usaha tangga kejayaan, bagi mereka yang yakin akan usaha anda. Anda akan dapat.

Lagi satu, sapa yang ada nuffnang ni, dont worry, pendapatan korang takkan terjejas. Sebab apa? Ni program aliffiate

ni ada gambar sikit yang aku amek dari blog 2dayblogger

ada beberapa langkah yang korang kena follow up:

langkah 1:

korang gi klik benda sebelah ni HeartBeat

Langkah dua pulak:

langkah 3: Dah pas korang lepas je klik Let Us Start, korang klik pulak create account



langkah 3 dah siap? korang gi lak langkah 4:
daftar diri anda jadi ahli  Affiliate HeartBeat, yang kat tengah-tengah tu


langkah 5: korang baru boleh dapat code-code untuk banner. Macam mana nak gi? korang akan dapat jumpa link baru  MY HB!Affiliate jadi? tak da susah. korang klik dan korang akan dapat keputusan macam bawah ni.

langkah 6:




jadi pe lagi? moh ler reramai gi home page ni
Heart Beat


0 Responses so far: