Followers

Wednesday, June 16

bantulah aku ya Allah

Posted by Abdullah Imrran As-Sabar on 3:10 AM 0 comments

alhamdulillah bertemu lagi kita pada edisi kali ini. hari ni tak banyak yang aku nak mengarang. aku pun xtau nk tulis pe. aku cube nak luahkan kepada seseorang..bahawa aku betul2 perlukan dia..tapi kenapa dia buang aku jauh sekali dalam hidup dia?ya Allah, Kau bantulah hambaMu ini dalam menghadapi liku2 dunia ini. aku xmampu untuk hadapi. aku tak kuat..aku rasa malam ni aku nak nangis puas2..aku betol2 rindukan dia..

tpi..aku tau dia bukan milik aku..aku kna pasrah dan redha..aku pasrah.aku redha..tpi?kenapa perasaan ni selalu datang?aku nk bina hidup baru..aku xmampu bersendirian..bila aku bersendirian..bila aku keseorangan,, bila aku ada masalah,, pasaan ni mesti hadir dalam jiwa aku..aku sedih..aku xkuat..kenapa pasaan sayang masih ada lagi pada dia?
kepada fashareena asikin..aku harap..kau bahagia buat selamanya..aku xnak kau derita macam aku derita...


0 Responses so far: